Første dag på ferie

Første dag i ferien min nordover.

Og for en flott start ❤️ jeg kjørte hjemmefra kl. 17.37 og hadde en plan om å registrere noen stolper i løpet av kvelden.

I Kongsberg var jeg maksimalt heldig da jeg fant dette flotte stedet. Nydelig turområde 💚

Jeg storkoste meg. Det var likevel noe rart her. Løypa gikk masse nedover, men nesten ikke oppover, og jeg kom tilbake der jeg startet 😂 naturen i Kongsberg er rar 🙈

Skal vedde på at dere ikke har gått så mye i Skotselv, eller hørt om stedet. Men jeg “tok” hele kartet her. Det var så deilig å gå, duskregn og nydelig temperatur.

Og som dere ser av de neste bildene så var det nydelig natur og vakre statuer. Ett sted hvor jeg tok bilde av en statue så glemte jeg å registrere en stolpe, da måtte jeg gå tilbake dit igjen (de som kjenner meg ler nok godt nå, jeg kan være litt ivrig iblant).

Da ble det jo bare flere skritt og mere trening (passerte 20000 i dag).

Det regner nå i kveld så da velger jeg ei natt i bilen. Den er stor nok til lille meg 🙈

God natt, gleder meg allerede til i morgen og nye opplevelser /oppdagelser 💚

3 kommentarer
    1. Du verden….Kongsberg var uventet……desto større grunn til å glede seg til neste stopp. God tur videre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg