Gråværsdag

Hvor ble sola av 😳 det var jo så fint i går 💛 jeg er født optimist, og tenker, da kommer den sikkert i morgen ☺️

Skitur kom vi oss ut på likevel 🐰💛🐰 her i løyper vi tråkka selv, i går 💛

Fant omsider et kart langs løypa, men med dårlig syn så ble jeg ikke særlig klokere 🙃 uansett, deilig å være ute og så kan jeg jo sjekke skisporet.no senere, om jeg lurer på hvor jeg har vært 🤣

Her fant vi skikkelige skilt, men snudde 🙈

Elendig, klabbete, trått føre og til dels vanskelig å se løypa…..

egentlig er det flotte løyper, trur jeg 🤔 men de var ikke kjørt opp i dag (selvfølgelig ikke siden det snødde, jeg forventet ikke det), og skuterspor som har kjørt på kryss og tvers og ødelagt flere steder….det var litt dumt 😥

Likevel, flott terreng som skal utforskes mer de kommende dagene 💛🐰💛

Fint med felleski 🤣

Sola har prøvd å vinne over skyene, i hele dag 💛💛💛 jeg er sikker på at de vinner i morgen 💛💛💛

Utsikt fra stuevinduet 😉

Og inne har vi da litt påske i hvert fall 🐰

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg