Husmorgen, eplesyltetøy 💛

Jeg er vel som de fleste, jeg liker å kunne spare penger der jeg kan 😘 så da kjøpte jeg en pose epler til kr 10,- (halv pris) og tenkte at selv om de har brune flekker vil de bli et perfekt eplesyltetøy 💛❤️💛

De må skrelles (skallet smaker ikke godt i syltetøyet)…..

Kuttes i biter…..

har på litt vann, litt sukker og litt vanilje-sukker (jeg er veldig glad i vaniljesmaken)

 

Kokes en stund på svak varme….og moses

 

Og vipps, så har jeg nydelig eplesyltetøy i en skål….gleder meg til frokost i morgen ❤️

 

Måtte også legge ved et bilde av dagens produkt fra kunst- og håndverk på skolen i dag 💕 elevene mine er utrolig dyktige 💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg