Lofoten til Korgfjellet

 

Det er alltid vemodig å forlate et sted man trives godt, men uka gikk fort og i dag skulle vi dra 😪 måtte få dattera på båten og kanskje vi selv fikk plass også 🤔

Vi måtte dra grytidlig (06.30), sukk 😳

Men på veg til Moskenes så var vi heldige og fikk se niser, det var en fin opplevelse 💙

Farvel Moskenes, farvel Lofoten 😪

Jeg savner allerede fjellturen og de gode opplevelsene ❤️

Båtturen gikk fort….Nina og jeg spilte yatzy slik vi pleier. Men sukk, ho slo meg med flere hundre poeng 😪

Bodø, her kommer vi 🦋

Det ble et kort stopp i Fauske for å handle litt mat 💕 og nyte den flotte marmoren som finnes der 💕 tenk at dette lager naturen helt selv 💕

På Saltfjellet, ved Polarsirkelen, ble det en selfie 😘
Her fikk jeg også kjøpt et lite bidrag til trollsamlingen min. Trollet med fisk i handa. Kanskje han må hete Kato 🤔 som båtføreren vår da vi fisket i Lofoten 😂

Ett høydepunkt i dag var Marmorslottet rett ved Mo i Rana. Det er en liten tur inn fra vegen, gjennom skogen og litt skummelt på slutten. Men jeg har alltid løsninger på det meste, bare se snart 😂

De andre gikk ned et veldig skummelt sted på slutten, jeg valgte å krabbe frem her (under steinen). Her var det plass for meg til å krype frem 😂 trygt og godt 😘

 

Det er så utrolig vakkert her. Jeg har vært her før, men syntes det var enda vakrere nå.

Hvis du ikke har opplevd dette, MÅ du ta turen (eller bare nyte mine bilder) 💙💚

Ser nesten ut som om han gjesper 😴

Og se, han har hjertenese 🤎

 

Jeg måtte jo slappe av bittelitt 😘

Så var det å klatre opp lia igjen 💚 bedre opp enn ned, alltid 💚😂💚

Det er fin sti og klopper der hvor det er vått å gå 🚶‍♀️

Nede ved bilen stod denne flotte planten og “gledet meg”. Jeg plukket den med kamera 💚

Vannet er vakkert når det er turkisfarget 💚💙💚

Dagen endte på fjellstue på Korgfjellet. Her blir vi et par dager. Håper på bedre vær enn det meldes, da får vi oss fine turer i fjellet. Jeg bare elsker dette livet ❤️💚❤️

Koselig dørskilt utenfor rommet vårt 💕

Her skal vi sove godt i natt 😴😴

Passer godt å avslutte dagen med et trollbilde, fra bål i skogen. Jeg gleder meg til høsten med masse bålkos, både alene og i lag med venner og kjente ❤️💕❤️

2 kommentarer
      1. Takk 💕 nå blir vi her en dag, en natt til. Tåke og regn, men satser på at det letter i løpet av dagen 🦋

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg