Morgenblogg

Det regner, det regner litt og det regner mye 🙃

Sitter i bilen og tenker……hva gjør jeg med det 🤔 skal jeg ligge i bilen og vente på godværet (og dere som kjenner meg godt vet at det kan bli en stor utfordring å være i ro en heeel dag). Eller skal jeg bruke regnværet til å forflytte meg langt nordover 🤔 jeg ser jo at det skal bli bedre vær i nord i dagene som kommer 💛

Klokka er litt over 8, jeg har god tid, jeg må starte dagen med aktivitet uansett. Gå en liten tur her i Sulitjelma (Sulis som de sier), og ta en avgjørelse 🙈 Humøret er fortsatt godt, jeg koser meg for det skjer jo noe nytt hele tiden 💙

I går kveld fikk jeg besøk av en hare, forresten. Koselig med besøk fra naturen 💚 han hoppet rundt bilen min, men ble fort redd da jeg laget lyd. Jeg filmet han bitte litt, men fikk ikke tatt bilde.

Hvis dere følger med videre, i kveld, så får dere se hvor jeg ender opp 🤩

Ha en fin dag 🦋

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg