Opplading 🩋

Ehhhhh, javel 😳 vinter om vĂ„ren đŸ„”

og vi skal lþpe fþrste lþp, denne sesongen, i morgen 😘

I gÄr var skolegÄrden nysopa og fin
.

i dag lÄ den med vakker kritthvitt teppe pÄ

Hyggelig Ă„ komme hjem fra jobb og fĂ„ roser fra gubben 💕

Opplading etter middag var en passe lang rusletur, rundt omkring der vi bor ❄☃❄

Ikke lett Ă„ vite hva slags klĂŠr jeg skal ha pĂ„ i morgen nĂ„r jeg lĂžper
..og noe mĂ„ jeg ha med i bilen til etter lĂžpet đŸ€” trur jeg har grei kontroll nĂ„, men ikke godt Ă„ vite đŸ€Ł

Da er det bare Ä slappe av, se litt pÄ tv etter hvert, fÄ i seg litt salt og legge seg tidlig i kveld. Det snÞr tett ute sÄ vi satser pÄ Ä dra litt ekstra tidlig i morgen
.godt at bilen fortsatt er skodd for vinterfÞre.

Jeg har gruet meg litt til morgendagen, tidligere denne uka, men kjenner nĂ„ at det kribler positivt. Da skal jeg nok nĂ„ mĂ„let denne gangen ogsĂ„ “gjennomfĂžre” 😍

 

Ha en fin fredags kveld der du er ❀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg