Restitusjon đŸŒ»

I dag vil jeg skrive litt om hvordan jeg velger Ă„ restituere kroppen etter et langt lĂžp
..det er sĂ„nn kroppen min fĂ„r det best, andre fĂ„r finne sin metode 💛

Dagen derpĂ„ og beina er stort sett fornĂžyde
..de vil ikke lĂžpe i dag, men det er greit Ă„ gĂ„ 😂 og nĂ„r sĂžnnen setter et lass med sand i gĂ„rdsplassen min (etter Ăžnske fra meg), sĂ„ er det bare Ă„ sette i gang prosjekt carport đŸ€©

For meg er det Ă„ vĂŠre i bevegelse, den rette mĂ„ten Ă„ fĂ„ musklene i beina til Ă„ bli normale igjen 🙄 det er mye bevegelse i Ă„ fylle trillebĂ„r med sand, dumpe det, rake ut sanda, trampe den hardt ned, og finjustere litt. Jeg har ingen maskin til Ă„ komprimere sanda, men det gĂ„r som det gĂ„r. Jeg har ikke mye penger, men elsker Ă„ fĂ„ til ting uten store kostnader
.det gir meg en god fĂžlelse đŸ’›đŸŒ»đŸ’›

Jeg fikk startet litt med Ă„ legge stein i kveld



knebþy og uttþyning i de bevegelsene 💜

det passet perfekt 🙂

Tirsdag var det tid for bedriftsidrettslag og jeg var egentlig klar for Ă„ lĂžpe
.

ehhhhh, trudde jeg 😳

det var visst bare hodet som var klar 😂

jeg gikk litt i starten, kom inn pĂ„ en fin sti og begynte Ă„ jogge 😉 vel
au,Ă„,ĂŠh,uff da, beina skreik for hvert skritt jeg landet đŸ€Ź

de var visst ikke klare for noe lĂžp, sĂ„ da gikk jeg mine 5 km i dag (det er trim det ogsĂ„) 💜💛💜

“Alle” skjĂžnner vel at her er det fint Ă„ lĂžpe

MĂ„lomrĂ„det i dag đŸƒâ€â™€ïž

Jeg er nesten alltid fornĂžyd, men vil likevel bli bedre neste gang
.sĂ„nn er det bare. NĂ„ slapper jeg av noen dager, til beina vil lĂžpe igjen
.og sĂ„ blir det inne og utetrening utover hĂžsten đŸƒâ€â™€ïž jeg er heldig for jeg har tredemĂžlle i kjelleren đŸƒâ€â™€ïž

Det jeg lurer pĂ„ nĂ„ er hvordan jeg skal fĂ„ overtalt kjĂŠresten min til Ă„ bli med pĂ„ 6-timers i oktober 😂 jeg har litt lyst, men kanskje det kolliderer med andre planer den mĂ„neden 😁😳

Vi skal gĂ„ Nordmarksmarsjen (og der er det ikke lov til Ă„ lĂžpe har vi hĂžrt) đŸ€”

Jeg fĂ„r fortsette Ă„ tenke ut noe lurt, utover hĂžsten. Det er sĂ„ fint Ă„ ha noe Ă„ glede seg til og trene mot đŸƒâ€â™€ïžâ€ïžđŸ’œâ€ïžđŸƒâ€â™€ïž

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg