Trening og jobb

I dag så ruslet jeg rundt på stolpejakt i Porsgrunn sentrum og fant denne søte statuen av elefanter 🐘 måtte bare dele den med noen 🤎

Nå er jeg i gang med jobb igjen og kjenner på at det er ikke lett å motivere for trening. Det er lange arbeidsdager (11 timer i dag), men jeg kom meg litt ut i hvert fall. Og i går dro dattera mi meg ut på en halvtimes power walk 🚶‍♀️🚶‍♀️kan kanskje være fornøyd med det, tross alt 🙄

Trur jeg må bruke helga på å legge en plan for høsten. Når dagene fylles med jobb blir det viktigere å planlegge fritiden. Jeg må få inn litt løping, litt styrketrening og en del utholdenhetsøkter. Kom gjerne med forslag på hva jeg bør gjøre 💜

Neste søndag er det 6-timersløpet på Eidsvoll, så til uka skal jeg bare ha rolige økter 😁 men etter det må jeg ha en klar plan. Det er viktig for meg å holde vekta nå, OG holde formen ved like.

Dette klarer jeg, må bare snakke meg selv “opp”, så blir det en fin, aktiv høst 💛🦋💛

I helga blir det tur igjen, det gleder jeg meg til 🌻🌻🌻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg