En nydelig dag å våkne opp til 💕 koste oss ganske lenge før vi tok beina fatt……
Rett under sommerfuglen gikk vi i går…..
Møtte tidlig på denne krabaten….en gresshoppe 🤔 Jordsiriss 🤎
Vi passerte noen jorder før vi skulle inn og opp i skogen mot grenseovergangen til Østerrike 😘 her møtte vi på folk som var ansatt til å rydde vegen vi gikk på……stor takk til de 🥰
Selv om det gikk en del oppover, så storkoste vi oss. Fortsatt merker vi stølhet i kroppen, men det virker som om det er i ferd med å gi seg 😲
Mange dyr vi kan møte…..men møter vi de? NEIDA 🥲
Drikkepause med denne utsikten 🥰
Så skulle vi gå nedover igjen 🫣
Wow, hva er dette for et slags dyr 🤔
Koste oss inni skauen selv om det var litt innsekter 🫣
Hmmmm…..ser du noe?
Og så var vi ved grensa…..stakkars alle trailere som måtte sjekkes før de skulle inn i Liechtenstein 🫣
Grenseland…….
Jeg lar bildene tale for seg……vi gikk inn i Østerrike og tilbake til Liechtenstein. …..
Så var “Der Liechtensteiner weg” gjennomført… nesten 😘 satte oss på buss til Vaduz……
Ankom Vaduz……og……
feiret med litt bakevarer og kald drikke ❤️
Satte oss på ny buss, til Malbun (så lenge man bor på hotell her, så er buss gratis)…..
Jeg har ikke vært bekymret for høyder til nå, men bussen kjørte fort, og det ble SKUMMELT 🫣
Kjørte gjennom en tunnel….og så……
dukket fjell-stedene opp 🤎
Vi ankom hotellet i Malbun, sjekket inn og dette er utsikten fra hotellrommet. Kunne vært bedre, men ok…..
Rommet er bra, stort og romslig 😘
Vi hadde mye igjen av dagen…..og her var det en del av Liechtensteiner weg som vi skulle gå. Bestemte oss for å ta det med en gang 🥰
Det gikk oppover her også (bombe) 🤣
Fant ei huske som måtte prøves 😘
Før vi skulle videre opp på en “liten” fjelltopp…
Og det var da jeg oppdaget alle blomstene 😘 for dere som ikke har interesse av blomstrer, får dere bare scrolle fort videre 😲 alle navnene jeg skriver under blomsterbildene er fra en app jeg har som kan bestemme navn for meg. Beklager om noe er feil 🫣
Denne tilhører Søterotslekta 💙
Melnøkleblom 🩷
Hvit nyserot 💚
Alpesøte 💙
Bekkeblom 💛
Skogforglemmegei 💙🩵
Denne var utrolig vakker…..men jeg finner ikke navnet på den 🤍🤍🤍
Tusenfryd 🤍🤍🤍
Usikker på denne også 🤍🤍🤍
Tiriltunge 💛
Skogstorkenebb 💜
Rød jonsokblom 🩷❤️
Nøkleblom 💛
Vi kom inn på en bilveg, oppover i fjellet 😲
Måtte nyte utsikten, og ha drikkepause…..
Og posere litt for fotografen 🤣
Så var vi nesten på toppen, og tid for my runde på ei huske 😘
I Norge har vi kasse hvor det er bok vi kan skrive oss inn i…… her har de bøker vi kan lese 🤣
Navnløs 💜
Fjelltettegras 🤍🤍🤍
Storblåfjær? 💙🩵
Navnløs 💜
Kom oss opp på Sargeisjoch……og her var det flott utsikt i alle retninger 🥰
Gikk litt bortover her……
Naturen her er vill og vakker…..jeg elsker det 🥰
Vi så ned på en ny dal…….
Høyeste topp den retningen,
Panüelerkopf, 2859 moh.
Og jamman var det ei huske her også 🤣
Jeg prøvde å gå litt bortover her, men det ble for bratt for meg 😲🥺
Uansett, det var utrolig vakkert ❤️
Jeg har ikke husket på mange år 🥰
Pulsatilla alpina 🤍💚
Honningknoppurt 💙
Her kunne vi følge en sti……utover og oppover, skumlere……det valgte vi/jeg bort 🫣
En type lyng……
Usikker på navnet……
En fargerik bille, men navn vet jeg ikke 🫣
Selv naturen lager vakre hjerter helt av seg selv 💚
Ballblom 💛
Her i fjellet er det mange lerketrær…….lurer på hvorfor det, jeg 🤔
Dette har vært en løvetann……ganske fin på undersiden 😘
På oversiden også……
Dette blir nok en type tistel, etter hvert 😲
Her ser vi rester etter at folk har jobbet og slitt, og laget det slik at jorda/fjellet ikke skal rase, trur vi 🤔
Bergvendelrot 🩷
Gjerdevikke 💜
Markjordbærblomst…….
Bruk fantasien, så kan du se mye rart i denne rota 🥰
Tveskjeggveronika 🩵
På veg ned fikk vi oss en bitteliten løpetur også……det begynte nemlig å regne litt 😲 da var det kjekt at kirken var åpen og holdt oss tørre og varme 🥰
Vi tente et lys hver for de vi ville minnes ❤️🩷
Kom oss videre, snudde hodet og så opp på toppen vi hadde vært på ❤️
Kvelden ble avsluttet med god mat, yatzy og Sveitsisk cola…….gleder oss til nye opplevelser i morgen 🥰



















































































































































































































































































































































































































































































































